خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

برگزاری 100برنامه محوری هفته بسیج/ اعزام 235دانش آموز به راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 100عنوان برنامه محوری در رده های مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ غلامرضا فلاحی صبح امروز درنشست خبری برنامه های هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: شهرستان بیرجند در هشت سال دفاع مقدس 254 شهید بسیجی را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه امام خمینی(ره)فرمودند" بسیج لشکرمخلص خداست"، گفت: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که باید تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت و نهادینه شود و امروزه شاهد تفکرز و فرهنگ بسیجی در کشورهای منطقه هستیم.


وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان بیرجند افزود: 100عنوان برنامه محوری در رده های مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار می شود.


فلاحی با اشاره به اعزام 235نفر از دانش آموزان دختروعوامل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب افزود: این دانش آموزان در غالب 5دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.


وی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اجرای رزمایش مشترک بسیجیان با نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، افتتاح نمایشگاه آسیب های اجتماعی در موسی ابن جعفر(ع) از جمله برنامه های محوری این هفته است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان داشت: دوهزار حلقه صالحین دررده های مقاومت وجود دارد که 200حلقه به مناسبت هفته بسیج در میقات صالحین شرکت خواهند کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت"برگزاری میز خدمت در مساجد محوری سطح شهرستان، و آغازطرح گشت محله محوری با حضور 25 تیم از دیگر برنامه های بسیج می باشد.


وی ادامه داد: قرار گاه فرهنگی در 16 مسجد شهرستان با توجه به ظرفیت های محله ومساجد برای خدمات بیشتر به مردم محله ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها