خبرهای داغ:
اقدام خیرخواهانه و زیبای بانوی نویسنده کرمانشاهی

10درصد از درآمد فروش کتاب هایم را به زلزله زدگان اختصاص دادم

سیناپور نویسنده کرمانشاهی کشورمان با بیان اینکه 10 درصد از درآمد فروش کتاب هایم را در بازه سه ماهه پیش رو به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص داده است ، در پاسخ به این سؤال خبرنگار طنین یاس که پیش بینی می کند این مبلغ تا سغف چه رقمی باشد، اظهار داشت: در هفته اول 2 میلیون تومان را تقدیم مراکز ذی ربط کرده ایم.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۳۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
 

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،رویا سیناپور از نویسندگان کشورمان که اصالتش کرمانشاهی است این روزها حال و هوای پریشانی دارد. او که به قول خودش هر لحظه با مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب عزاداری می کند، در اقدامی زیبا و خیرخواهانه مانند سایر هنرمندان سعی کرده است تا به نحوی یاری رسان مردم زلزله زده و مصیبت زده غرب کشور باشد.

وی در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، در مراسم عزاداری که برای جانباختگان زلزله 7.3ریشتری شامگاه یک‌شنبه (21 آبان‌ماه جاری) در منزل شخصی خود برگزار کرده بود گفت: مردم سرپل ذهاب برایم تداعی کننده خاطرات کودکی هستند، مدتی به خاطر مشغله کاری پدرم در این شهر زندگی کردیم و این شهر با خاطرات کودکی ام اجین است.

سختی این مصیبت زمانی بر ما بیشتر اثر می کند که شاهد از دست دادن دوستان و عزیزان خود هستیم. جانباختن کسانی که می دانیم چطور زندگی کردند و شنیدن احوالات سخت و دل غمگین دوستان از خطوط تلفن در حالی که نمی توانیم آن طور که باید و شاید مرهمی بر دردهای شان باشیم برای مان سخت است به همین دلیل مراسمی را به یاد جانباختگان این حادثه در منزل خود برگزار کردیم.

این بانوی نویسنده کرمانشاهی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه به ویژه مردم سر پل ذهاب، انسان هایی شریف، زحمتکش، باوقار و در عین حال بسیار عاطفی و خانواده دوست هستند گفت: می توانم بگویم تحمل از دست دادن عزیزان برای این مردم سخت از آن چیزی است که بشود به زبان بیان کرد و با قلم نوشت از این رو همدردی با آنها و فراهم کردن بخشی از آسایش مادی و روانی آنها شاید کمترین کاری باشد که بتوان برای شان در این برهه زمانی انجام داد.

سیناپور با بیان اینکه 10 درصد از درآمد فروش کتاب هایم را در بازه سه ماهه پیش رو به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص داده است ، در پاسخ به این سؤال خبرنگار طنین یاس که پیش بینی می کند این مبلغ تا سغف چه رقمی باشد، اظهار داشت: در هفته اول 2 میلیون تومان را تقدیم مراکز ذی ربط کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای گذشته اقدام به رفتن به مناطق زلزله زده کرده است اما با توجه به سخنان مسئولین نیروی انتظامی بخاطر ترافیک حاصل از رفت و آمدهای وسایل نقلیه شخصی و کند شدن امداد رسانی به زلزله زدگان از میانه مسیر برگشته است، گفت: شاهد حرکت کامیون های مواد غذایی و .. به سوی کرمانشاه بودم که از هدایای مناطق شمالی کشور را به مردم سر پل ذهاب می رساند  و از این طریق از تمام مردم شریف ایران تشکر می کنم.

این بانوی نویسنده اوایل آبان ماه ، جشنواره کتابهای خود را به یاد شهید مدافع حرم « محسن حججی » برگزار کرد و در آن مراسم آخرین شعر خود را تقدیم این شهیدسرافراز کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار