خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از آمادگی سپاه نهاوند اعزام۳۰ گروه جهادی در قالب ۹۰۰ نفر نیروی جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده و آغاز عملیات مرمت و بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۲۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

آمادگی سپاه نهاوند برای اعزام۳۰ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زدهسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: ۳۰ گروه جهادی در قالب ۹۰۰ نفر نیروی جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم و آغاز عملیات مرمت و بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به محض ابلاغ سپاه استان همدان به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند.

وی گفت: تاکنون ۱۹ دستگاه کامیون کمک‌های غیر نقدی مردم شهرستان نهاوند توسط سپاه به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان پول نقد اهدایی مردم توسط سپاه نهاوند در اختیار سپاه استان برای ساخت و ساز مناطق زلزله قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به توجه به شرایط آب و هوایی و بارش باران در منطقه فعلا نیازی به جمع آوری کمک های غیر نقدی نیست و کمک های نقدی توسط سپاه جمع آوری می شود.

کریمی بیان داشت: کمک های مردمی که تا کنون توسط مردم از نقاط مختلف شهرستان جمع آوری شده است در انبار سپاه استان نگهداری تا در صورت لزوم و درخواست به مناطق زلزله زده ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات