خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 100 عنوان برنامه در مناطق مختلف شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۲۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

غلامرضا فلاحتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله غرب کشور با بیان اینکه شعار محوری امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» است، گفت: برنامه های هفته بسیج از۲۹ آبان ماه تا 5 آذر به مدت یک هفته در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر روز از هفته ی بسیج با توجه به شرایط کشور به یک اسم، نام گذاری شده است، افزود: سیاست ها و رویکرد های هفته ی بسیج امسال، توجه ویژه به اعتلای بسیج در عرصه های دفاعی، فرهنگی، علمی وخدمت رسانی به مردم است که این موارد در برنامه های هفته بسیج امسال شهرستان لحاظ شده است.

فلاحتی با بیان اینکه امروز بسیج به یک فرهنگ و تفکر در منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: همین فرهنگ باعث شد که داعش در عراق وسوریه شکست بخورد که دشمنان تمام عزم خود را جزم کردند که بسیج مردم عراق که برگرفته از بسیج ایران است را از صحنه خارج کنند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 108 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان میامی اجرا می شود؛ بیان کرد: مسجد محوری و مردمی بودن شاخصه برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری است.
وی برخی از برنامه های هفته بسیج در شهرستان را برشمرد و گفت: نشست های بصیرتی در پایگاه های مقاومت، رژه موتوری وخودرویی، غبار روبی مزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، حضور پرشور بسیجیان حلقه های صالحین در نماز جمعه تحت عنوان میقات صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

فلاحتی تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر در سالن 9 دی میامی را که اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت را پایان بخش برنامه های هفته بسیج دانست و افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، فراخوانی پایگاهی و گشت های محله محور جهت افزایش امنیت مردم، اعزام مشاوره به مناطق محروم ونیازمند با توجه به مشکلات اجتماعی و برگزاری صبحگاه مشترک از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در پایان تصریح کرد: باحضور پرشور بسیجیان در صحنه های مختلف برنامه های بسیج و اقتدار نظامی بسیج وحفظ انسجام و ارتقای دانش نظامی و تخصصی بسیج می تواند به اعتلای بسیج ومقابله با توطئه ها وترفند های دشمن کمک کندکه در برنامه های مختلف این هفته این موضوعات دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها