به همت مردم خیر و نیکوکار جزیره قشم پنج محوله کمکهای انسان دوستانه شامل انواع البسه ، پتو ، مواد غذایی و کنسرو ، کفش ، آب معدنی ، تجهیزات گرمایشی و لوازم خانگی به مناطق آسیب دیده از زلزه اخیر غرب کشوراعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۰۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛پس از وقوع زلزله روز یکشنبه  در استان کرمانشاه جمع آوری کمک های مردمی توسط گروه های بسیج مردمی و دولتی شهرستان قشم آغاز شد و در این راستا اولین محموله کمکهای مردمی توسط جمعیت هلال احمر در روز چهارشنبه و یک محموله شامل یک تریلی از کمکهای مردم خیر قشم توسط انجمن محسنین قشم نیز در روز پنجشنبه بارگیری و به کرمانشاه فرستاده شد.

محموله سوم شامل یک کامیون حامل البسه و پتو و مواد غذایی  نیز که به همت شهرداری قشم جمع آوری شده در روز پنجشنبه قشم را به مقصد استان کرمانشاه ترک کرد و محوله چهارم شامل دو کامیون از کمکهای بازاریان قشم ، درگهان و لافت که توسط گروه های جهادی بسیج جمع آوری شده بود جهت یاری به هموطنانمان عازم  مناطق زلزله زده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم ضمن تقدیر از مردم و بازاریان جزیره قشم گفت : جمع آوری کالاهای مورد نیاز زلزله زدگان در این مدت نشان دهنده حس انسان دوستی بین مردم شریف جزیره قشم است و امیدوارم که به زودی شاهد ایجاد آرامش و آسایش در بین مردم مصیبت دیده استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود : با یاری بازاریان شهرهای قشم درگهان و لافت مقدار قابل توجهی از اقلام مورد نیاز شامل انواع  البسه ، مواد غذایی ، پتو و وسایل گرمایشی تحویل پایگاه های بسیج شد که این محموله توسط دو کامیون به استان کرمانشاه ارسال می شود.

بر اساس این گزارش جمع آوری کمک های  نقدی و غیر نقدی  همچنان توسط  نهادهای مردمی و دولتی شهرستان قشم  در حال انجام است و مردم نیکوکار می توانند کمکهای خود را برای اعزام به مناطق زلزله زده از طریق  پایگاه های هلال احمر و بسیج انجام دهند.

ارسال نظرات