بیانیه فرمانده سپاه خارگ به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۵۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین
فرا رسیدن هفته بسیج یادآور یکی از رخدادهای شگرف و مبارکی است که با فرمان معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد.

بی‌تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امّت اسلامی به شمار می‌رود. ظهور تفکّر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.

«بسیج» آیینه مجسم هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و ... ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.
نگاه منصفانه و به دور از حبّ و بغض مؤید این حقیقت است که « بسیج » با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه‌ی سخت بلایای طبیعی و زدودن غبار محرومیت از صفحه زندگی شرافت‌مندانه آنان بوده است. از برکات بسیج ، باید نقش تأثیرگذار آن در عرصه بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را نیز مورد تأکید قرار داد که میرایی آمال و آرزوهای جبهه دشمن را سبب شده است.
با گذشت حدود سه دهه از آخرین پیام امام راحل (ره) به مناسبت هفته بسیج و نگاه حکیمانه ایشان که «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، در فراسوی مرزهای ایران و در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و مقابله با تروریسم و «فتنه داعش» تبلور معناداری یافته است. « بسیج مردمی» این کشورها پوزه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) را به خاک مذلّت مالیده‌اند و به فضل الهی تشکیل بسیج جهان اسلام، به برکت شجره طیبه بسیج، ملت ایران، شدنی است.
اینک در این روزهای پرشور و شعور اربعین حسینی و دهه آخر صفر یاد و خاطره بنیانگذار بسیج مستضعفین حضرت روح‌الله (ره) و مقام شامخ  شهیدان، آزادگان و ایثارگران حماسه‌ساز و مظلوم می‌کنیم: بسیج همچنان رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ولی‌فقیه زمان امام خامنه‌ای را نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود در عرصه‌های مختلف قرار داده است و مجموعه نیروهای مسلح کشور نیز در این مسیر پرافتخار همراه و حامی بسیجیان مؤمن، انقلابی و غیرتمند خواهند بود.
در پایان اینجانب با تبریک پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل « بسیج » به آحاد بسیجیان عزیز ، توفیق روزافزون مردم عزیز میهن اسلامی و مردم مومن ، متعهد و ولایتمدار استان بوشهر و بویژه مردمان سخت کوش سرزمین کار و تلاش و قطب صنعت و اقتصاد کشور یعنی جزیره ایثار و مقاومت خارگ ، از خدای سبحان می‌خواهم همه ما را قدردان عطیه الهی بسیج قرار دهد و دعای اماممان را در حقمان مستجاب و با بسیجی‌های دلاور و مخلص محشورمان گرداند. امیداست با عنایت خداوند متعال توفیق حفظ و پاسداشت مستمر ارزشهای نظام مقدس کشورمان تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) را داشته و در همه صحنه ها شاهد حضور مردم ولایتمدار این مرزو بوم ، بویژه مردم با بصیرت جزیره خارگ باشیم

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌ - سرهنگ پاسدار عبدالکریم دانش آموز چهارشنبه 24 آبانماه 96 مصادف با 26 صفر سال 1439 هجری قمری

ارسال نظرات