سردار سید یوسف مولایی گفت: نباید هرگز دست از جهاد در راه دفاع از اصل دین دست برداریم زیرا تفکر اسلام آمریکایی برای نابودی آن آمده است و اجازه نمی دهیم این مسئله در جهان اسلام حاکم شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح دیروز درمراسم عزاداری نیروهای مسلح استان البرز که درسالروز رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت 28 ماه صفر، گفت: این روز از ابعاد مختلفی برخوردار است و می‌توان درس‌های زیادی از 28 صفر گرفت، زیرا روشن کننده راه جهاد است.

 

نباید اجازه دهیم تفکر اسلام آمریکایی در جهان حاکم شود/ بررسی ابعاد28 صفر روشن کننده راه جهاد است

 

وی افزود: اگر درست اتفاقات آن زمان را تبیین کنیم می‌توانیم درس های زیادی برای زندگی امروز از آن‌ها بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی (ص) انقلاب و دگرگونی بزرگی در زمان خود به وجود آوردند، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) توانستند فرهنگ‌سازی کنند و با ظالمان و مستکبران به مقابله بپردازند؛ انقلاب پیامبر نشانه‌های پستی همچون بت‌پرستی را از بین برد.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به وجود انحراف در دین اسلام پس از وفات پیامبر اکرم (ص)، تصریح کرد: خداوند با نازل کردن قرآن کریم راه فرهنگ‌سازی دین اسلام را به مسلمانان نشان داد.

مولایی در ادامه با ذکر اتفاقات رخ داده در زمان فوت پیامبر اکرم (ص)، یادآور شد: لازم است شهدا را به جوانان معرفی کنیم و ویژه‌های اخلاقی و رفتاری شهدا را تبیین کنیم تا سیره و منش آنان راه درست را نشان نسلهای جدید دهند.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) و بی‌وفایی یاران حضرت، متذکر شد: ملت ایران نشان داده‌اند که همواره پایبند دین اسلام و نظام انقلابی کشور بوده‌اند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه هشت دفاع مقدس تنها به دلیل پایبندی و جهاد انقلابیون کشور امکان‌پذیر شد، بیان داشت: نباید این جهادها را فراموش کنیم؛ اسلام آمریکایی و اسلام تهجر خیال نابودی اصل دین اسلام را دارد و اجازه نمی دهیم این تفکر در جهان اسلام حاکم شود.

 

 

منبع:فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها