خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان مطرح کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: تمام بلاها و گرفتاری‌های بشر امروزی به خاطر این است که از قرآن فاصله گرفتند.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۱۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

فاصله‌ گرفتن از قرآن منشأ تمام بلاها و گرفتاری‌های بشر امروزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در زلزله کرمانشاه اظهار داشت: قرآن کتاب خدا و قانون زندگی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن همه زندگی ما است، افزود: متاسفانه امروزه مردم از قرآن فاصله گرفتند در حالی که قرآن کریم نسخه شفابخش زندگی ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه به اهمیت قرآن  و قرآئت حداقل روزی یک صفحه از قرآن سفارش کرد و اظهار داشت: تمام بلاها و گرفتاری‌های بشر امروزی به خاطر این است که از قرآن فاصله گرفتند.

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات قرآن کریم است، افزود: به خاطر  قرآن است که جامعه ما پویا و زنده  است.

گنجعلی با اشاره به اینکه قرآن صرفا برای مجالس فاتحه نیست، بلکه برای زنده‌ها است، ابراز داشت: اهمیت قرآن بسیار بالا است و کم توجهی به آن آثار منفی در زندگی دارد.

وی به فرهنگ کتاب و مطالعه کتاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در کشورما بسیار کم است به طوری که این امر در روز به کمتر از حتی یک دقیقه نیز می‌رسد و این فاجعه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات