فرماندار شهرستان سروآباد گفت: مردم این شهرستان با وجود اینکه در زلزله اخیر دچار خسارات زیادی شدند، اما بیش از ۲۰ میلیارد ریال به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۱۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی مفاخری با تقدیر و تشکر از همت بالای مردم شهرستان سروآباد و ابراز همدردی آن‌ها با مردم زلزله زده استان کرمانشاه افزود: مردم شهرستان سروآباد در ۲ بخش مرکزی و هورامان در طول چهار روز اخیر باوجود خسارات زیادی که در زلزله اخیر دیدند، بیش از ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک کردند که این مهم قابل ستایش و ستودنی است.

فرماندار شهرستان سروآباد ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی شامل چادر ۹۰۰ تخته، پتو هزار تخته، انواع مواد غذایی ۳۰ تُن، پوشاک ۲۰ تُن، نفت، نان خشک، آب معدنی، وسایل بهداشتی و درمانی و شوینده بود که توسط خودرو‌های سبک و سنگین به مناطق زلزله زده اعزام شد.

وی اظهار کرد: کمک‌های نقدی مردم به شماره حساب‌های اعلام شده واریز و کمک‌های غیرنقدی نیز به چادر‌های هلال احمر که در سطح شهرستان دایر شده اند، تحویل داده شد و بسیاری از مردم نیز داوطلبانه کمک‌های خود را به صورت مستقیم به دست مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه رسانیدند.

مفاخری افزود: همچنین یک آمبولانس همراه با یک تیم پزشکی و تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده اعزام شد و در روز‌های آینده نیز کمک‌های جمع آوری شده به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی در ادامه به خسارات زلزله اخیر در شهرستان سروآباد نیز اشاره کرد و افزود: در این زلزله بیش از ۱۱۷ منزل روستایی تخریب و خسارات زیادی به مردم این شهرستان وارد شد که خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشته است.

مفاخری در پایان با بیان اینکه طبق اخبار رسیده از مناطق زلزله زده مواد غذایی به اندازه کافی در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است، افزود: باتوجه به احتمال بارش باران در هفته آینده و افزایش برودت هوا، مردم کمک‌های خود را در قالب چادر، پتو و وسایل گرمایشی تحویل دهند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات