خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از برنامه های این ناحیه در هفته بسیج و آمادگی کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۵۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه های بسیج پرداخت و گفت: برنامه های ناحیه در هفته بسیج بر مبنای چهار محور و تعداد 59 عنوان برنامه در 463 رده بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود که اولین برنامه ها نشست های اقتصاد مقاومتی با محوریت مصرف کالای ایرانی و آموزش عرصه های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی ویژه بانوان شرو ع می شود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه سلامت در هر یک از حوزه‌های مقاومت،طرح ویزیت رایگان پزشک عمومی، آموزش فقه بازار برای صنف‌های مختلف شهرستان، جشن بزرگداشت هفته بسیج، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
سرهنگ پاسدار حجت‌الله صفرپور با اشاره به جایگاه ویژه مادران در ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها خاطرنشان کرد:کارگاه‌های ویژه‌ای برای تقویت سبک زندگی اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی در طول هفته بسیج برای بانوان برگزار خواهد شد.
وی محرومیت‌زدایی را یکی از دغدغه‌های اصلی بسیج در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج هرساله با ارائه خدماتی نظیر راه‌اندازی پایگاه سلامت، کمک به تهیه جهیزیه، انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق موردنیاز و انجام بسیاری از کارهای فرهنگی را در قالب اردوهای جهادی در دستور کار خود قرار داده است.


صفرپور پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ اصول و مبانی اسلامی جزء وظایف ذاتی سپاه پاسداران دانست و متذکر شد: بسیج در هر کجایی که انقلاب احساس نیاز کند حضور خواهد یافت و هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب دست نخواهد کشید.
وی ضمن انتقاد نسبت به روند فعالیت قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان متذکر شد: شهرستان لنجان در کنار ۱۱ دانشگاه و مراکز آموزش عالی را که در خود جای داده است از داشتن صنایعی بزرگی نظیر ذوب‌آهن و ... نیز بهره‌مند‌است که ضرورت دارد قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و صنعتی به وظایف ذاتی خود عمل کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از تدارک دیدن ۱۶ جهیزیه برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان لنجان خبر داد و افزود: تصمیم ما بر این است تا با یاری خداوند این تعداد تسهیلات و تأمین جهیزیه را تا پایان سال ۹۶ به ۳۲ فقره برسانیم.


وی حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: اعتباراتی بالغ‌بر دو میلیارد ریال در شش ماه نخست امسال به افراد واجد شرایط در شهرستان لنجان و در جهت احیاء اقتصاد مقاومتی در جامعه واگذارشده است.
فرمانده سپاه لنجان تقابل با جبهه استکبار و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها را یکی اهداف سپاه پاسداران برشمرد و افزود:گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و گردان‌های بیت‌المقدس لنجان آمادگی کامل دارند تا در لحظه‌های نیاز و با تمام توان خود با جبهه استکبار مقابله کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها