مردم در امر بازسازی مناطق زلزله زده کمک کنند

امام جمعه سودجان گفت: با شناختی که از مردم مهرپرور در مناطق مختلف وجود دارد، مردم از کمک به مردم مناطق زلزله‌زده دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۴۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مصطفی محمد‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه سودجان با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه فرصتی برای بیان نقاط ضعف و قوت عملکرد مسؤولان استانی در حوزه کاری آن‌ها است، اظهار کرد: در هفته گذشته یکی از مدیران ارشد استان علی‌رغم حجم کاری پیرو انتقادی که علیه ایشان در تریبون نمازجمعه صورت گرفت در این شهر حاضر شد و نسبت به مشکلات فرهنگی این شهر قول‌هایی داد و امیدواریم این مشکلات به‌زودی مرتفع شود.

وی در ادامه با تشکر از نوع‌دوستی ملت ایران در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، عنوان کرد: با وجود حضور نهادها و مجموعه‌ها از ساعات اولیه وقوع حادثه و کمک به آسیب‌دیدگان، اما عمق حادثه بسیار زیاد است و مردم در این مناطق نیاز به پوشاک، پتو، موادغذایی و چادر جهت اسکان دارند، که با شناختی که از مردم مهرپرور در مناطق مختلف وجود دارد، مردم از کمک به مردم مناطق زلزله‌زده دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه سودجان ادامه داد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی در رابطه با بسیج امکانات و تسریع در خدمات‌دهی به مردم مناطق زلزله‌زده، امیدواریم ملت شریف ایران و مسؤولان امر در رابطه با بازسازی مناطق آسیب‌دیده و یاری به مردم این منطقه اقدام عاجل صورت دهند.

محمد زاده در ادامه با اشاره به دلایل و پیامدهای استعفای نخست‌وزیر لبنان، خاطرنشان کرد: لبنان در یکسال گذشته شرایط باثباتی را از لحاظ سیاسی در منطقه سپری کرده بود و شرایط "سعد حریری" نخست‌وزیر لبنان در یک‌ماه اخیر در بهترین شرایط ممکن بود و توانسته بود بعد از 12 سال، لایحه بودجه را به تصویب برساند و حقوق و مزایای کارمندان را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: در چنین وضعیتی استعفای نخست‌وزیر لبنان، شوک بزرگی به مردم لبنان و منطقه وارد آورد که برخی از کارشناسان معتقدند در پی کودتای داخلی رژیم آل‌سعود و بازداشت وزرا و شاهزادگان سعودی، سعد حریری باتوجه به تابعیت سعودی، یکی از متهمان فساد اقتصادی است و پس از استعفای اجباری به عربستان فراخوانده شده و اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

امام جمعه سودجان در پایان با بیان دیگر دلایل استعفای سعد حریری، گفت: از نظر رژیم آل‌سعود، مدیریت ضعیف حریری موجب شد تا عملا دولت و ارتش لبنان در کنار حزب‌الله قرار بگیرد تا جایی که حزب‌الله به‌عنوان طرف مذاکره‌کننده با گروه‌های تروریستی وارد عمل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار