خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: 19پروژه محرومیت زدایی در دهستان قهستان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۲۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی  در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت هفته بسیج ( 29 آبان ماه تا پنجم آذر ماه)، 99 عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج در شهرستان برگزار می شود.


وی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش خدیجه محور وحدت، نشست علمای شیعه و سنی، گردهمایی طلاب و دانشجویان، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، افتتاح نمایشگاه عشایر، اجتماع بزرگ بسیجیان و فراخون گردانهای بیت المقدس را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان ذکر کرد.


وی همچنین شعار محوری هفته بسیج را بسیج محور مردم‌سالاری دینی ذکر و بیان کرد: برنامه های بزرگداشت بسیج با همکاری دستگاه ها ، تشکل ها و آحاد مردم ولایی و انقلابی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و تفکر بسیج بیش از گذشته در جامعه ضروری است، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته نیاز به تفکر و روحیه بسیج دارد و همان تفکری که پیامبر گرامی اسلام(ص) با آن اسلام را تبلیغ و گسترش داد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان ادامه داد: امام راحل با تفکر بسیج حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و اسلام را به تمام جهان صادر کرد، همچنین رزمندگان اسلام با تفکر بسیج هشت دفاع مقدس با تمام ابرقدرت های جهان مقابله کردند.


خدادادی در مورد دستاوردهای حاصل از کار فرهنگی و نهادینه کردن تفکر بسیجی در راستای استکبار ستیزی هم گفت: مدافعان حرم، دانش آموزان دیروز و رزمندگان امروز در سوریه و عراق دستاورهادی حاصل از برنامه های فرهنگی و تفکر بسیجی است که این تفکر سبب شده آنان جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از ارزش های دینی فدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها