نماینده ولی فقیه در استان گفت: سپاه پاسداران در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوش درخشید.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۹۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری ؛ امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: حادثه کرمانشاه اتفاق ناخوشايندي بود كه به حمدالله با كمك مردم و مسئولين به خصوص سپاه کمک‌های خوبی به منطقه شد.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ۱۲۰ خانه را بازسازی خواهد کرد عنوان داشت: نیر‌و های سپاه استان بازسازی و ساخت ۶ روستا از منطقه سر پل ذهاب را بر عهده گرفته است.

این مقام مسئول با خاک بر بر اینکه قیامت غیر قابل انکار و حتمی است خاطرنشان کرد: در آن روز برخی اجر کارهای خود را دریافت خواهند کرد و برخی با ذلت به قعر جهنم سقوط خواهند کرد.

حجت الاسلام محمد والمسلمین محمد علی نکونام افزود: به فضل پروردگار بسیج همچون درخت تمام و شده است و توانسته فرهنگ بسیجی بودن را به سایر کشورها منتقل نماید.

وي عنوان كرد:ما با داشتن بسيج قوى همشه مفق خواهيم بود و بايد روحيه بسيجی را در جامعه گسترش دهیم چرا که با ایجاد روحیه بسیجی بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد گفت: بسیجی بودن مایه افتخار و بالندگی است و ما به آن افتخار می‌کنیم و آرزو پیشرفت روز افزون آن را خواهانیم.

نماینده ولی فقیه‌ در استان بیان کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری باید سفره ای خود را به نقاط مختلف آغاز کند و با تمام تلاش برای رفع مشکلات استان قدم بردارد چرا که استان چهار محال بختیاری استانی مستعد و با ظرفیت بالاست و فقط باید برای استفاده مناسب از این ظرفیت تلاش ‌کرد.

ارسال نظرات