تذکر امام جمعه شهرستان دلفان به مدیر کل ارشاد استان لرستان:
امام جمعه شهرستان دلفان گفت:در اداره ارشاد چه خبر است، دراین ماه محرم و صفر چه حرکتی انجام گرفت در سطح شهرستان، جناب آقای مدیر کل یک سری به این اداره بزنید، این وضعیت را درست کنید.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۸۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ؛علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان درخطبه‌های نماز جمعه شهرستان دلفان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات و سازمان‌ها و تمامی طوایف شهرستان جهت کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: آمریکا از ابتدا با ایران رابطه‌ای خوبی نداشت و عربستان نیز باید بداند که در آخر از آمریکا ضربه خواهد خورد چرا که این‌ها خادم الحرمین هستند، اما اسلام را طوری دیگری جلوه می‌دهند.

وی افزود: اسلام آمریکایی، یعنی اسلام وهابیت، اسلام اسرائیلی پس باید دشمن شناسیمان را بالا ببریم و باید دلار را از ارزش بیندازیم.

امام جمعه شهرستان دلفان با اشاره به شهادت هشت نفر از مرزبانان گفت: یکی از این شهدا نورآبادی بود و در کوهدشت دفن شد ما اگر عزتی داریم از این شهدا داریم چرا که این شهدا برای ما جان دادند.

جمیاری گفت:وحدت بین مسئولین درکار‌ها باید بیشتر شود گاهی این بلا‌های آسمانی امتحانی است برای ما گاهی وقت‌ها خدا میخواهد ما را امتحان کند.
وی افزود: وحدت، تعامل و همکاری باید بیشتر شود، اما مردم زلزله زده بیشتر به مسئولین نیاز دارند که وارد عمل شوند و مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات در خصوص شهرستان هنوز باقی است خاطر نشان کرد: در خصوص برخورد با موتور سواران مزاحم اقدامی که جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان انجام دادند، جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در خصوص مشکلی که در یکی ادارات شهرستان دلفان اتفاق افتاده است تاکید کرد: بنده یک تذکر به مدیر کل ارشاد استان بدهم، در اداره ارشاد چه خبر است، دراین ماه محرم و صفر چه حرکتی است که در سطح شهرستان صورت گرفت، جناب آقای مدیر کل یک سری به این اداره بزنید، این وضعیت را درست کنید.
وی گفت: در این ماه همایش سرنا برگزار میکند ما که با سرنا مشکلی نداریم همه اش که این همایش‌ها است، اما یک شب شعر، نسبت به ارشاد مدیر کل ارشاد استان باید یک حرکتی انجام دهد ویک تغییر و تحول در ارشاد اسلامی انجام گیرد، اکر به این سبک باشد اداره ارشاد نمی‌خواهیم.
ارسال نظرات