مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز در گفتگو بابسیج:
مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز از بسیج امکانات سپاه استان البرز در غرب کشور برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۸۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی که از اولین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده غرب کشورحضور یافت درگفتگو با خبرنگار بسیج ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه و با اشاره به آخرین اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی سپاه استان در مناطق زلزله‌زده  غرب کشور، اظهار داشت: نیروهای سپاه استان و به‌ویژه بسیج سازندگی این نیرو از اولین ساعات وقوع زلزله در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کردند.

وی با اشاره به کمک‌های گسترده مردمی استان البرز برای حل مشکلات مصدومان زلزله غرب کشور، افزود: درسر پل ذهاب به صورت ملموس نیاز های مردم زلزله زدگان را از طرف سپاه استان با مسئول بسیج سازندگی استان پیگیری میکنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر استان البرز خدمت رسانی به 5 روستا را بصورت متمرکز بر عهده گرفته است ، گفت : کلیه خدمت رسانی استان البرز فقط به 5 روستای تپانی قدیم،الیاس خلیفه،الیاس احمد ، نوشیروان و تپانی جدید انجام می شود .

 ایشان با اشاره به کمک های مردمی استان البرز گفت : مردم استان که قصد کمک کردن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه را دارند، اقلامی از قبیل موکت زیر چادر،سیم برق،جعبه ابزار و همچین کمک ها ی نقدی مورد نیاز است.

وی ادامه داد :سپاه استان با بهره‌گیری از واحدهای مهندسی خود در منطقه غرب کشور، کار آواربرداری و بازکردن راه‌های مواصلاتی که براثر زلزله و ریزش کوه در جاده‌ها، را آغاز کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و با همت همه دستگاه‌ها و نهادها، با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت‌رسانی در آینده‌ای نه چندان دور پایان‌ یافته و با عادی شدن وضعیت منطقه، شرایط برای ادامه زندگی معمول مردم فراهم شود‌.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند :مناطق زلزله زده از همان ساعات اولیه شاهد حضور فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که دوشادوش برادران ارتشی خود به میدان آمده بودند اما این بار نه برای دفاع برای نمایش حس وطن پرستی و مردم دوستی شان برای اینکه به جهان ثابت کنند این دو نیروی توانمند همواره در قلب مردم جای دارند و از بطن همین مردم شکل گرفته‌اند.

 

 

خبرنگار : سجاد بذرپاش

ارسال نظرات