فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: هفته بسیج از روز دوشنبه 29 آبان ماه مصادف با یکم ربیع الاول آغاز و تا پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت که در شهرستان زرندیه برای گرامیداشت این هفته 42 عنوان برنامه اجرایی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۲۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

سرگرد پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تسلیت ایام و همدردی با بازماندگان زلزله کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان زرندیه پرداخت و گفت: اوج ایثار و جانفشانی بسیج را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و اگر حضور بسیج نبود ما در جنگ سخت در برابر نظام سلطه کم می‌آوردیم.

وی افزود: بسیج نیرویی انقلابی و از بطن مردم، با مردم و برای مردم است که در تمامی عرصه‌های کارآمدی این نیروی انقلابی و مردمی برای همگان ثابت شده است و امروز این نیرو الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های مظلوم در مقابله با ظلم تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: 5 آذرماه سالروز تشکیل لشکری است که به زیبایی، لشکر مخلص خدا نام گرفت؛ بسیج تجمع دلشیفتگان و سیراب شدگان از مکتب ناب عاشورایی حضرت اباعبدلله‌الحسین(ع) است، با تمسک به ارزشهای ناب اسلامی دارای بصیرتی عمیق است.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: بر ما واجب است تا با گرامیداشت این روز، وظیفه و رسالت خود را در شکرگزاری از این نعمت پروردگار به نحو مطلوب و شایسته به انجام برسانیم.

وی افزود: هفته بسیج از روز دوشنبه 29 آبان ماه مصادف با یکم ربیع الاول آغاز و تا پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت که در شهرستان زرندیه برای گرامیداشت این هفته 42 عنوان برنامه اجرایی پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: اعزام فرماندهان بسیج به مرقد ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، حماسه حضور یاران آخرالزمانیف برگزاری اولین یادواره شهدای جاویدالاثر و دو یادواره شهید روستایی و یک «یادواره آبروی کوچه، افتخار محله»، برپایی مسابقات ورزشی در رشته‌های کاراته، کشتی، فوتسال، تیراندازی، طناب کشی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج بخشی از برنامه‌های این هفته است.

سرگرد پاسدار مهجوری فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس، همایش بسیج پژواک ندای زینب(س)، عصر شعر بسیج، بزرگداشت هفته بسیج "لبیک یا حسین"، همایش فرهنگی-ادبی، اکران فیلم و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان از برنامه‌های شاخص تدارک دیده شده برای این هفته هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات