حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین موهبت بشریت است/ لیبرال دموکراسی با شکست مواجه شد

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: لیبرال دموکراسی با شکست مواجه شد و هم اکنون مردم امریکا بین دو حزب گرفتار هستند و هیچ اختیاری ندارند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۰۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شب گذشته در مراسم عزاداری دهه آخر صفر اظهار داشت: جایگاه امامت یک جایگاه رفیعی است و با صندوق رای نمی‌شود به آن رسید.

وی افزود: اسلام نمی‌گوید انسان کاره‌ای نیست بلکه می‌گوید جایگاه امامت جایگاهی است که با تشخیص ظاهری یک فرد نمی‌توان به جایی رسید چرا که عصمت در ظاهر خلقت نیست که قابل شناسایی باشد.

سعیدی اشاره داشت: طبق فرمود: ه امام باقر (ع) نماز، زکات، روزه، حج و ولایت جزو مبانی اسلام است و محور همه آن‌ها ولایت است.

وی در ادامه افزود: خادم الحرمین به عنوان جنایتکارترین افراد در طول تاریخ بشریت هستند که نماز می‌خوانند و طواف را به جا می‌آورند، ولی به امامت اعتقادی ندارند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر کسی بخواهد امام را بشناسد باید دشمن امام را نیز بشناسد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰۰ سال است که مدل لیبرال دموکراسی را به خورد مردم دادند و پس از ۳۰۰ سال از این صندوق شخصی مثل ترامپ و نتانیاهو بیرون می‌اید و این شکست لیبرال دموکراسی را نشان می‌دهد و هم اکنون مردم امریکا بین دو حزب گرفتار هستند و هیچ اختیاری ندارند.

سعیدی در ادامه بیان داشت: حیله، دروغ، تهمت، پول و رقیب هراسی در انتخابات امریکا موثر است و امیدواریم این عوامل به انتخابات ما رسوخ نکند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین موهبت بشریت است که اگر به این انقلاب ضربه وارد شود معلوم نیست چه بلایی سر بشر بیاید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار