فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر گفت: تفکر بسیج می خواهد این فکر را در جهان جاری و ساری کند که هیچ ستمگری نباید در عالم وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۹۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: امامی در جمع پیشکسوتان بسیجی وبسیجیان اظهارداشت: بسیج استوانه محکم نظام است که برای دفاع از حیثیت، شخصیت و عظمت نظام به دست ابرمرد تاریخ در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ راه اندازی شد و هرروز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به عظمت فکر امام و اندیشه و مکتب امام بیشتر پی می‌بریم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر اظهارداشت: امروز افتخارمان این است که اسم ما به عنوان بسیجیان ولایت پذیر ثبت وضبط شده است ونه دراسم وبلکه درعمل ویکی از کار‌های خوب شما این بوده است که به جای اینکه حرف بزنید وشعار بدهید عمل کردید واین عمل را هم دوستان وهم دشمنان خوب درک کرده اند.
امامی افزود: تفکر بسیج می‌خواهد این فکر را در جهان جاری وساری کند که هیچ ستمگری نباید درعالم وجود داشته باشد وهرجا ظلم وستمی باشد یک فکر بسیجی درمقابل آن ظلم وستم خواهد ایستاد چه در درون جمهوری اسلامی وچه در برون از جمهوری اسلامی و ما امروز به سمت ایجاد تمدن بزرگ اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی در حرکتیم و این به برکت فکر وعقیده ومنطق بسیج در حال شکل گیری است.
ارسال نظرات