سرهنگ جمشید اصحابی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: با توجه به برودت هوا و سرمای مناطق زلزله زده کرمانشاه اقلام را در اسرع وقت جمع آوری کردیم و محموله مذکور در حال بارگیری است وروز شنبه ارسال می شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۸۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از انزلی، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی عصر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج  در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم، اظهار کرد: 90 درصد از جوانان کشور با روحیه مضاعف بسیجی آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه روحیه بسیجی را بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 ایجاد کرد که اثرات آن تاکنون پابرجا است، تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های عمرانی و برنامه‌های حاشیه‌ای در مجموع 32 عنوان برنامه محوری برای هفته بسیج امسال پیش‌بینی شده است.

وی برنامه‌های محوری هفته بسیج شهرستان بندر انزلی را برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، گل‌باران مزار شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه و همایش بزرگ تجمع بسیجیان دانست و خاطرنشان کرد: همایش بزرگ تجمع بسیجیان، پنج آذرماه جاری در محل مصلا با سخنرانی یکی از فرماندهان موشکی سپاه برگزار می‌شود.

اصحابی با اشاره به اینکه در قالب همایش بزرگ تجمع بسیجیان از مدافعان حرم شهرستان بندر انزلی تجلیل صورت می‌گیرد، بیان کرد: شهرستان بندر انزلی در بین دیگر شهرستان‌های استان گیلان تاکنون بیشترین اعزام مدافعین حرم به سوریه را داشته و در حال حاضر بیش از 10 نفر در سوریه حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندر انزلی به اجرای طرح ویزیت رایگان با همکاری جامعه بسیج پزشکان، اکران جشنواره فیلم عمار در مسجد جامع و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: امسال برگزاری 6 یادواره شهدای محلات، دانش‌آموزی و خواهران در دستور کار قرار گرفته است. 

وی به راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شهرستان بندر انزلی با هدف اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه یک برنامه‌ریزی مفصل داشته و اگر انجام شود خیلی از مشکلات جامعه به لحاظ اقتصادی و بیکاری برطرف می‌شود.

فرماندهی سپاه ناحیه بندر انزلی عنوان کرد: با توجه به برودت هوا و سرمای مناطق زلزله زده کرمانشاه اقلام را در اسرع وقت جمع آوری کردیم و محموله مذکور در حال بارگیری است وروز شنبه ارسال می شود.

سرهنگ اصحابی با ابزار تاسف از وقوع حادثه دردناک زلزله در غرب کشور، اظهار کرد: از خداوند متعال برای بازماندگان صبر خواستاریم.

وی از ارسال محموله کمک های مردمی از  ساعات اولیه انتشار خبر زلزله خبر داد و ایراد نمودند ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر انزلی از ساعات اولیه زلزله با همکاری هلال احمر شهرستان در پی جمع اوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور اقدام نمود تا بتواند با این کار دردی از دردهای این عزیزان را مرتفع نماید.

 ایشان با بیان اینکه اولین محموله اقلام مورد نیاز شامل وسائل گرمایشی، مواد غذایی و محصولات بهداشتی است، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و سرمای منطقه اقلام مورد نیاز  را جمع آوری کردیم و محموله مذکور در حال بارگیری است و شنبه صبح  ارسال می شود تا به دست هموطنانمان برسد.

ایشان در ادامه از کمک های انسان دوستانه مردم با احساس و همیشه در صحنه شهرستان بندر انزلی تشکر نمودند و گفتند لازم میدانم به نوبه خود از مردم فهیم شهرستان کمال تشکر را داشته باشم.

ارسال نظرات