مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: 38 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور به همت کمیته امداد استان مرکزی در سطح این استان استقرار پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۶۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی عرض تسلیت به مردم ایران به ویژه اهالی مصیبت زده کرمانشاه، گفت: 38 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور به همت کمیته امداد استان مرکزی در سطح این استان استقرار پیدا کرده است.

وی افزود: از این تعداد پایگاه 17 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار آماده جمع آوری کمک‌های بشردوستانه مردم استان مرکزی است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن برای توزیع در بین زلزله زدگان به کمیته امداد کرمانشاه تحویل داده می‌شود، و کمک‌های نقدی مردم برای تأمین کالاهای اساسی زلزله‌زدگان هزینه می‌شود.

موسی‌نژاد ادامه داد: 15 دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌های استان، 4 پایگاه ثابت در در مناطق یک و 2 اراک آماده تحویل کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده است.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0111470070005 بانک ملی شعبه شهید مدنی واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تاکید بر اینکه نهاد حمایتی کمیته امداد از هیچ کمکی برای کمک به زلزله زدگان دریغ نخواهد کرد، گفت: این نهاد حمایتی در راستای وظیفه خود با به کارگیری حداکثر توان، بسیج امکانات و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی اقدام خواهد کرد.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های کمیته امداد به مدت یک هفته در سطح استان دایر و آماده دریافت کمک‌های مردمی است و شهروندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود از قبیل پتو، مواد غذایی بسته‌بندی شده و فاسد نشدنی را به پایگاه‌های جمع‌آوری تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات