مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: یکی از عمده‌ترین تلخ کامی‌های ما مساله بیکاری است که رفع این مشکل در گرو توجه به توسعه تولید داخلی است.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه اراک ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن و امام رضا(ع) با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: اگر مسئولان به بیانات امام خامنه‌ای حفظه الله توجه کنند اقتصاد و فرهنگ جامعه درست می‌شود، همه مسئولین باید سرباز انقلاب و ولایت باشند.

وی بالاترین نعمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و افزود: در سال «اقتصاد مقامتی، تولید واشتغال» هستیم و از این سال تاکنون ٨ ماه گذشته است و چقدر در این راستا کار کرده‌ایم؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک رفاه اقتصادی جامعه را در گرو دو عنصر تولید و قناعت دانست و گفت: اگر بخواهیم اقتصاد درست شود بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زبانا و قلبا باید اجرایی گردد و همه مسئولین در تولید ملی و قناعت در مصرف باید تمام تلاش خود را انجام بدهند.

حجت‌الاسلام عبدی ادامه داد: با نگاهی به روند نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری به خصوص در دو سال گذشته می‌توان به اهمیت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی پی برد.

وی افزود: این روند نامگذاری نشان از وجود ضعف‌هایی در کشور به خصوص در حوزه اقتصادی است که انتظار می رود تمامی مسئولان از تمامی ابزارها برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنند؛ کشور ما معادن و زمین‌های کشاورزی بسیار زیادی دارد اما هنوز در بخشی از مناطق ایران محرومیت وجود دارد، مسئولین باید برای رفع این محرومیت‌ها انقلابی عمل کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین تلخ کامی‌های ما مساله بیکاری است که رفع این مشکل در گرو توجه به توسعه تولید داخلی است.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: مساله تولید تنها شامل صنعت نیست، بلکه به بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی و خدمات هم ارتباط پیدا می‌کند و این در حالی است که حوزه خدمات بخش عمده اشتغال را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات