مسابقات قرآن بسیج ساوه برگزار شد

به همت دارالقرآن بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه روز مسابقات قرآن بسیج سپاه ساوه در رشته‌های حفظ 15 جزء و حفظ کل، ترتیل، تحقیق و اذان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۰۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

سروان پاسدار مسعود قاسمی مسئول دارالقرآن بسیج ساوه در مراسم افتتاح این مسابقات خطاب به متسابقین گفت: شما بسیجیان قرآنی سعی کنید با توجه به حفظ آیات و تلاوت دلنشین و زیبا، عامل به آیات قرآن هم باشید و با تأسی به شهدای هشت سال دفاع مقدس که جنگ سخت را با مؤانست با قرآن و اهل بیت(ع) توانستند در جهاد اصغر پیروز میدان شوند.

وی افزود: با الگوگیری از آن مردان خدایی می‌توانید در جنگ نرم و جهاد اکبر پیروز شوید و انس با قرآن را با تدبر و در رفتار و کردار عملی کنید.

مسئول دارالقرآن بسیج ساوه تصریح کرد: مرحله مسابقات سراسری قرآن بسیج در راستای نشر و ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین بسیجیان و به منظور شناسایی و معرفی نخبگانِ قرآنیِ بسیج برگزاری می‌شود.

سروان پاسدار قاسمی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در بین نسل جوان گفت: مهمتر از برگزاری این مسابقات، اشاعه فرهنگ قرآنی و تلاش برای آشنا کردن بیشتر جوانان با روح و دستورالعمل‌های قرآنی برای سعادت دنیا و آخرت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه اسلامی و قرآنی و افراد منتصب به قرآن، اهل عمل و تحقیق در قرآن نباشند، سبب می‌شوند که قرآن محجور مانده و جامعه اسلامی از اهداف اصلی خود دور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار