فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام 160 نفر از دانش‌آموز دختر دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموز دختر این شهرستان خبر داد و گفت: صبح امروز اولین کاروان از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به تعداد 160 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به تلاش دشمنان نظام اسلامی در جبهه جنگ نرم نسل جوان و نوجوان باید همچون نسل‌های گذشته در برابر همه هجمه‌های فیزیکی و فرهنگی دشمنان آمادگی مقابله داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اردوهای راهیان نور را بهترین راهبرد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت و تفکر بسیجی باعث شده که تا به امروز توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان خنثی شود و همین فرهنگ امروز هم در کشورهایی همچون لبنان، عراق و کشورهایی که نمی‌خواسهند زیر بار ظلم و ستم سلطه‌گران باشند ترویج یافته و موجب رهایی ایم ملت‌ها از زیر بار ظلم شده است.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به اینکه نسل جوان امروز با حضور در مناطق عملیاتی و درک شرایط سخت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مقابله با نیروهای دشمن بعثی تا بُن دندان مسلح گفت: این کاروان با حضور بیش از 160 نفر از دانش آموزان دختر از دبیرستان های شهرستان دلیجان طی مدت 3 روز از مناطق اروند، هویزه، شلمچه، معراج شهدای اهواز، و فتح المبین بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مبلغین و راویان دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور گفت: در حال حاضر نوک پیکان هجمه نرم دشمن نسل جوان انقلاب است لذا در این راستا سعی در طرح شبهاتی می‌کنند که ذهن این نسل را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خدشه‌دار سازند و حضور مبلغان و روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس می‌تواند پاسخگوی شبهات این جوانان و نوجوانان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات