خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ارسال 22 تن کمک‌های مردم اسدآباد برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

ارسال 22 تن کمک‌های مردم اسدآباد به زلزله‌زدگان کرمانشاهسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از اعزام چندین محموله مواد غذایی، البسه و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از قرارگاه مرکزی کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در طی جلسه ای با ستاد ناحیه اسدآباد و فرماندهان حوزه های مقاومت، ماموریتی به همکاران داده شد تا س محموله ای از مواد غذایی و مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کنند.

وی افزود: با توکل بر خداوند و همدلی مردم دلسوز توانستیم اولین محموله را بالغ بر ۱۲ تن مواد غذایی، البسه و موارد مورد نیاز دیگر به منطقه ارسال کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: محموله دوم نیز شامل ۱۰ تن سیب زمینی و نان، جیره خشک، وسایل گرمایشی، پتو و... به منطقه اعزام شد.

وی از استقبال پرشور مردم در راستای کمک به هموطنانمان در استان کرمانشاه از مسئولین شهرستان و بسیجیان فداکار این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم که یکی از رسالت های بسیج است تقدیر کرد.

مرادی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان درخواست کرد که کمک‌های خود را در این راستا به پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات