رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

نماز ابزار بسیار مهم در جلوگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی است

کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از تشکیل گروه‌هایی با هدف تولید محتوای فضای مجازی با عنوان «یاوران نماز» خبر داو گفت: خوشبختانه وضعیت استان زنجان در بحث نماز خوب است ولی باید جایگاه نماز بیش از این در استان پررنگ باشد

سعید ناصری با اشاره به تقویت فریضه اقامه نماز در جامعه افزود: نهادینه کردن امر نماز در مراکز دولتی و آموزشی نیاز به تلاش دارد و باید مدیریت و برنامه‌ریزی لازم در سال‌جاری این امر به خوبی انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از تشکیل گروه‌هایی با هدف تولید محتوای فضای مجازی با عنوان «یاوران نماز» خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه تقویت بحث نماز در فضای مجازی هم نهادینه می‌شود.

ناصری با بیان اینکه توجه به بحث فرهنگ نماز باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا ستاد اقامه نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها نسبت به اقامه نماز جماعت تأکید جدی دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: نماز ابزار بسیار مهم در جلوگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این میان ستاد اقامه نماز نسبت به ترویج نماز در جامعه تاکید جدی دارد.

ناصری اظهار داشت: نماز ستون دین است و باید برای تقویت این فریضه مهم در جامعه مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد و باید جوانان را به مساجد جذب کنیم.

ارسال نظرات