مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز مسابقات فوتسال نیروهای بسیج این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 10 تیم از نواحی 12 گانه سپاه روح‌الله در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

پاسدار سلیم‌آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از آغاز مسابقات فوتسال نیروهای بسیج این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 10 تیم از نواحی 12 گانه سپاه روح‌الله در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات به منظور گرامیداشت هفته بسیج از ساعت 8 صبح امروز در سالن ورزشی امام علی(ع) کانون بسیج شهرستان اراک آغاز شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: چنانچه امسال از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور مسابقات در سطح کشوری برگزار شود تیم‌های برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

پاسدار سلیم‌آبادی از برگزاری ویژه برنامه‌های تربیت بدنی سپاه روح‌الله به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فوتسال نیروهای مسلح، مسابقات بومی و محلیف مسابقات دومیدانی و تعدادی برنامه ورزشی دیگر نیز در  دستور کار برای ایام هفته بسیج قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات عاملی در ایجاد وحدت وهمدلی و انس و مودت در بین بسیجیان خواهد بود همچنین برگزاری مسابقات در سطح نیروهای بسیج در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین كاركنان بسيجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات