خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان تأکید کرد
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با تأکید بر لزوم حضور همه جانبه و پر رنگ زنان در همه جبهه‌های دفاع از انقلاب با تبیین نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی این حضور را ترجمان دیگری بر حضور بارز زنان در حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۸۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

لزوم حضور همه جانبه و پر رنگ زنان در جبهه‌های دفاع از انقلاب به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی محمدی در جمع دانش آموزان و خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده  تیپ 316 زرهی  شهید قهرمان همدان با اشاره به نقش شهید و شهادت در حفظ  نظام و انقلاب، حضور شهید گمنام را در تیپ 316 مایه خیر و برکت عنوان کرد و اظهار داشت: این حرکت معنوی و خودجوش بانوان قابل تقدیر و ستایش است.

وی با تأکید بر لزوم حضور همه جانبه و پر رنگ زنان در همه جبهه‌های دفاع از انقلاب با تبیین نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی این حضور را ترجمان دیگری بر حضور بارز زنان در حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی  شهید قهرمان همدان با اشاره به پویش عظیم اربعین ابراز داشت: این حرکت آشکارترین پیام و شعار ملت مسلمان ما به جهان است که تا زمانی که الگویی مانند عاشورا و امام حسین(ع) را در پیش رو دارند هیچ‌گاه تن به ذلت شکست و تسلیم در برابر زیاده‌خواهی مستکبرین و زورمدارن بی ایمان نخواهند داد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) با شهادت خود به جهان آموخت که  در قاموس آزادگان و احرار، شکست و تسلیم هیچ‌گاه تفسیر و تعریف نمی‌شود.

یکی از زنان فعال فرهنگی نیز در ادامه گفت: زنان ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام  می‌کنند با وجود همه تحریم و تهدیدها و یا مشکلات اقتصادی حتی یک قدم از اهداف و آرمان‌های انقلابی خود عقب نگذاشته‌اند.

وی افزود: اگر نیاز شود و اراده رهبری بر این امر قرار گیرد، ما نیز دوشادوش رزمندگان اسلام در دفاع از حریم امامت، ولایت و انقلاب سلاح در دست گرفته و در خط مقدم نبرد با  استکبار جهانی حضور خواهیم  یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات