اجرای ۱۶۲ عنوان برنامه با سر فصل کلی در هفته بسیج/بازسازی ۶ روستای زلزله زده کرمانشاه توسط سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری واجرای ۱۶۲ عنوان برنامه با سر فصل کلی در طول هفته بسیج سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۷۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج افزود: برنامه‌های این هفته از قبل با ۹ عنوان برنامه آغاز شده و براساس روزشمار این برنامه‌ها در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

سردار رجبی با بیان نامگذاری شعار هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر مردم سالاری دینی گفت:برنامه‌های امسال هفته بسیج تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع، تولید علم و شعار آن است.

فرمانده سپاه بیت المقدس به بهره برداری از پروژ‌های محرومیت زدایی در این هفته اشاره کرد وافزود:این برنامه‌ها از ۲۹ آبان ماه همزمان باهفته بسیج شروع می‌شود که نخستین روز از این هفته به عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی، بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری، بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی با تشریح این برنامه‌ها از برگزاری یادواره شهدای روحانیون اهل سنت و تشیع با حضور سخنرانان کشوری و مهمانانی از دیگر استان‌ها به میزبانی استان کردستان خبر داد.

سردار رجبی هدف از برنامه‌های هفته بسیج را تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمت رسانی عنوان کرد و گفت:بسیج با حضور خود در همه عرصه‌ها امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان نشان داده است.

وی در ادامه به طرح کرامت در مناطق حاشیه کردستان اشاره کرد و افزود: با توجه به آسیب‌ها و مشکلاتی که اعتیاد در جامعه ما ایجاد کرده است بسیج با حضور پر رنگ خود در صدد رفع این معضل بر آمده و به نتایج خوبی در این زمینه رسیده ایم.

سردار رجبی به اقدامات انجام شده در مورد زلزله کرمانشاه اشاره کرد واظهار داشت: سپاه بیت المقدس کردستان در همان دقایق اولیه طی تماس با مسئولان ارشد استان کرمانشاه اعلام آمادگی خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام کردیم و با اعزام نیرو‌های متخصص خود به مناطق زلزله زده به یاری مردم شتافتیم.

وی به سهم سپاه بیت‌المقدس در باز سازی ۶ روستا در دشت ذهاب کرمانشاه اظهار داشت: امروز افرادی که باید در انجام این مسئولیت مستقر شوند مشخص و ستاد و اقدامات لازم برای شروع کار هماهنگ شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات