نشست خبری هفته بسیج با حضور سرگرد ایلکا در جمع خبرنگاران شهرستان رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۰۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: نشست خبری هفته بسیج با حضور جناب سرگرد هادی ایلکا "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم" در جمع پرشور خبرنگاران شهرستان رباط کریم برگزار شد.

ایلکا ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با اشاره به رویکرد بسیج برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار داشت: امروز بسیج فعالیت‌های خود را در دو بخش درون سازمانی به عنوان پیش‌روندگی و برون سازمان یعنی پیش‌برندگی در دستور کار دارد که همه اینها برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده بودند که بایدبه ارتش ده‌ها میلیونی برسیم، امروز به ارتش ده‌ها میلیونی رسیدیم و امروز نیاز است که بحث درون سازمانی اینها مدیریت شود.

فرمانده سپاه ناحیه رباط‌کریم ادامه داد: امروز باید در جامعه نقش  موثری ایفا کنیم که این مسئله در بخش برون سازمانی و پیش‌برندگی ضروری است که در این راستا چند برنامه باید مدنظر قرار بگیرد.

ایلکا در ادامه مسجدمحوری را به عنوان یکی از برنامه‌های برون‌سازی عنوان کرد و افزود: در بحث برون‌سازمانی و پیش‌برندگی بحث مسجدمحوری را داریم که باید برنامه‌های خود را در صورت امکان در مساجد اجرا کنیم تا مسجد به جبهه فرهنگی تبدیل شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در بحث برون سازمانی در دستوکار داریم، بحث پیشگیری از اعتیاد است که دستگاه‌های مختلفی برای این منظور همراه ما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رباط‌کریم به فعالیت‌های سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: بحث دیگر در زمینه محرومیت‌زدایی است، گروه‌های جهادی در تمام برنامه‌هایی که انقلاب نیاز داشته حضور جدی داشتند و اکنون هم در زلزله کرمانشاه حضور دارند و ما هم آمادگی داریم که نیروهای خودمان را به مناطق اعزام کنیم و در بخش محرومیت‌زدایی با نگاه بومی و درون شهرستانی تیم‌های پزشکی در حال آماده‌سازی برای ارائه خدمات در مناطق محروم هستند.

ایلکا با اشاره به فعالیت‌های سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: در زمینه اقتصادمقاومتی، کمک به اشتغالزایی و کارآفرینی در بین جوانان، کارآفرینی، کارآموزی و آموزش را دستورکارخود داریم.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح گشت‌های محله‌محور برای تأمین امنیت در محله‌ها از سوی پایگاه‌های مقاومت تصریح کرد: برای برقراری امنیت بیشتر در محله‌ها، گشت‌های محله‌محور به صورت تیم‌های پیاده از 5 آذر اجرا می‌شود که هر پایگاه باید امنیت حوزه خودش را تأمین کند؛ چراکه به امنیت پایدار در محلات نیاز داریم در گشت‌های محله محور در این راستا می‌باشند.

فرمانده سپاه رباط‌کریم با اشاره به مناسبت هفته بسیج خاطرنشان کرد: در هفته بسیج 150 برنامه اجرایی می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به تجمع اقتدار بسیج با حضور سردار کوثری، میقات با صالحین، تکریم از خانواده شهدا، ایثارگران و تجلیل از بسیجی‌ها، ویزیت رایگان پزشکی و افتتاح سوله‌های ورزشی اشاره کرد.

ارسال نظرات