مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء دیر:
بوشهر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء دیر گفت:پیامبر(ص)تحولاتی شگرف در صدر اسلام ایجاد کرد.باید از تاریخ بپرسیم که چگونه ایشان توانست در فرصتی اندک و با امکانات ناچیز تغییرات مهمی در سطح فردی و اجتماعی ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۰۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج حجه الاسلام رضایی اندیشمند در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) سپاه سیدالشهداء دیر ،اظهار داشت:انسان موجودی است که همواره به دنبال رسیدن به کمال، سعادت و در مسیر تعالی و پیشرفت است.بر این اساس به دنبال نقشه راه و الگویی است که بتواند به هدف کمال خود برسد از این رو قرآن شخصیت پیغمبر را نمونه ای کامل و الگویی ممتاز معرفی می کند.

وی گفت:پیامبر(ص)تحولاتی شگرف در صدر اسلام ایجاد کرد.باید از تاریخ بپرسیم که چگونه ایشان توانست در فرصتی اندک و با امکانات ناچیز تغییرات مهمی در سطح فردی و اجتماعی ایجاد کند.پیامبر اعظم(ص) به منظور ساختن جامعه اسلامی به سه شاخص مهم فرهنگ،سیاسی و اقتصادی توجه کرد که نتیجه آن گذر جامعه اسلامی از وضع نامطلوب موجود به سمت وضع مطلوب بود.

وی افزود:پیامبر به فرهنگ نبست به ابعاد دیگر توجه بیشتری داشت و با همین شیوه و ابزار فرهنگی توانست به جای شیخ قبیله،نبوت و رهبری الهی و به جای ارزشهای جاهلی،ارزشهای اسلامی و به جای شرک،توحید را و به جای رذایل اخلاقی،فضایل اخلاقی جایگزین سازد.

انتهای خبر./

 

ارسال نظرات