خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور دلگرم کننده خود در بین زلزله زدگان استان کرمانشاه در جریان آخرین وضعیت و نیازهای مردمان این مناطق قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۰۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار غلامحسین غیب پرور  به کرمانشاه سفر کرد و از مناطق آسیب دیده و شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد.

 

وی در این بازدید که به منظور بررسی نیازمندی ها و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان صورت گرفت از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

 

در این سفر مسوولان کشوری، استانی و فرماندهان نظامی رییس سازمان بسیج مستضعفین را همراهی کردند.

 

حضور سردار غیب پرور در مناطق زلزله زده منجر به ایجاد دلگرمی در بین اهالی زلزله زده استان شد.

 

سردار غیب پرور در این بازدید گفت:  انسجام و هماهنگی های لازم در همه  بخش های مربوطه در سازمان بسیج و سپاه برای امدادرسانی مناسب انجام شده و روند توزیع کمک ها و محموله های اقلام مورد نیاز ادامه خواهد یافت.

 

به گفته رییس سازمان بسیج مستضعفین،  اقداماتی در بخش آواربرداری و کمک به افراد آسیب دیده و بیماران انجام شده و اقدامات بخش عمرانی توسط معاونت بسیج در حال انجام است.

 

سردار غیب پرور به حضور بسیج سازندگی برای امدادرسانی از فردا اشاره کرد و یادآور شد، همه نیروها داوطلبانه پای کار هستند و تعامل مناسبی بین دستگاه ها وجود دارد.

 

در این بین بسیاری از نیازمندی ها، شامل اقلام اساسی، چادر، مواد خوراکی و محموله هایی توسط مردم، دستگاه ها و نهادهای مرتبط در بین زلزله زدگان توزیع شد.

ارسال نظرات