معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع زلزله در غرب کشور، کمک های مردم نوع دوست سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر استان جمع آوری می شود
کد خبر: ۸۹۴۸۲۹۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
علی اصغر جمشید نژاد در حاشیه بازدید از مرکز اسناد کتابخانه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در شرایط کنونی بزرگترین دغدغه مردم و مسئولین امداد رسانی به شهروندان حادثه دیده در غرب کشور است.

وی افزود: در همین راستا چادر‌های جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر در سطح شهر‌های استان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود تا شهروندان بتوانند با اهداء آنچه در توان دارند به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این زلزله مردم استان سیستان و بلوچستان علاوه بر ابراز همدردی به نهاد‌های مربوطه مراجعه و برای امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان استان تاکنون با کمک‌های نقدی و اهدا خون به امداد رسانی به حادثه دیدگان پرداخته اند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی تصریح کرد: اهمیت کتاب در دین اسلام تاجایی است که همه مسلمانان به قرآن به عنوان کتاب آسمانی اعتقاد دارند و به آن سوگند می‌خورند
ارسال نظرات