استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سپاه نمادی از غیرت، مقاومت و ایستادگی است و با تعقل، مودت و همدلی در جبهه خدمت به مردم تلاش می کند
کد خبر: ۸۹۴۸۲۹۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی در دیدار با فرمانده هان و رده‌های مختلف سپاه پاسداران استان اظهار داشت: همرزمان شهیدمان برای این انقلاب جانفشانی کردند و ما که بازمانده آن دوران هستیم وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه سپاه در همه ماموریت‌های خود در کشور موفق عملکرده است گفت: امروز عصر اعتدال و تدبیر است و همه وظیفه داریم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به پیش ببریم.
وی با اشاره به مشکلات، کمبود‌ها و مطالبات مردم سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات استان همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و سازمان‌ها ضروری است.
سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر در زمینه توسعه و محرومیت زدایی استان در کنار توجه به مباحث مربوط به تامین امنیت اعلام کردند.

سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان و افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
ارسال نظرات