شکریان: بنیان‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان در هیأت‌های مذهبی تقویت می‌شود و حضور معنادار نوجوانان و جوانان در این هیأت‌ها زمینه کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۶۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگویی با تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص)  و شهادت  امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه صفر و طبق سنوات گذشته استاندار مازندران از هیأت‌های مذهبی شهرهای مازندران در مشهد مقدس بازدید می‌کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور پررنگ هیأت‌های مذهبی شهرهای استان در جوار ملکوتی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع)  در سال‌های اخیر افزود: بنیان‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان در هیأت‌های مذهبی تقویت می‌شود و حضور معنادار نوجوانان و جوانان در این هیأت‌ها زمینه کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حضور استاندار مازندران در جمع هیأت‌های مذهبی مازندران در مشهد مقدس گفت: این دیدارها و حضور مسؤولان ارشد استانی در جمع هیأت‌های مذهبی جهت تشویق و ایجاد روحیه معنوی و دینی در هیأت‌های مذهبی است و امیدواریم از نزدیک مشکلات آنان در مشهد مقدس را بررسی و در جهت رفع آن هم برنامه‌ریزی کنیم .

 به‌مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه صفر و طبق سنوات گذشته استاندار استان به همراه هیأت همرا و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و برخی از مسؤولان شهرهای مازندران از هیأت‌های مذهبی در مشهد مقدس بازدید می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها