کانون بسیج ورزشکاران دهگلان درعملی انسان دوستانه اقدام به جمع آوری کمک‌های ورزشکاران بسیجی این شهرستان جهت ارسال به استان کرمانشاه نمود.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۵۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان، بدنبال حادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه که به کشته و مصدوم شدن جمع زیادی ازهموطنان در این استان انجامید، کمک‌های مردمی و انسانی از سوی مردم نوعدوست به سوی غرب کشور سرازیر شده تا در سوز سرمای پاییزی و سوز دل‌های زخمی هموطنان کرمانشاهی، مرهمی باشد.

دراین میان ورزشکاران بسیجی دهگلانی بااهداکمک‌های خودسهمی به سزایی درکاهش آلام زلزله زدگان ایفاکردند. کانون بسیج ورزشکاران دهگلان درعملی انسان دوستانه اقدام به جمع آوری کمک‌های ورزشکاران بسیجی این شهرستان جهت ارسال به استان کرمانشاه نمود.

سرهنگ راشدی فرجانشین سپاه دهگلان ازکمک‌های انسان دوستانه بسیجیان ومردم شریف این شهرستان به مناطق زلزله زده خبردادو افزود:بسیج همواره و در همه عرصه‌های که نیاز به حضور بوده، در صحنه حضور داشته است.

وی در ادامه گفت:بسیجیان ومردم همیشه در صحنه شهرستان دهگلان همچون همیشه با ارسال این کمک‌ها در التیام بخشیدن به آلام مردم مصیبت دیده غرب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

گفتنی است کمکهادرقالب دههاکامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات