برگزاری کنگره شهدای روحانی در کردستان

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: اجلاسیه بزرگداشت ۵۰ شهید روحانی استان کردستان ۲۹ آبان ماه در شهر سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۵۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم حسینی در جلسه کارگروه خبرگزاری‌های ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار کرد: امروزه یکی از راهبرد‌های دشمنان بی‌تفاوت کردن جامعه نسبت به روحیه ایثار، از خود گذشتگی، شهادت طلبی و روحیه انقلابی است.

حسینی با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، گفت: فلسفه وجودی برگزاری کنگره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگو‌ها برای نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان کردستان متشکل از ۲۸ کمیته استانی و ۱۰ ستاد شهرستانی بوده و قریب به ۵۰ اجلاسیه پیش کنگره در سطح استان طراحی شده است.

وی افزود: اولین اجلاسیه شهدای روحانی ۲۹ آبان ماه در سنندج برگزار می‌شود، که سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جمعه شهر پاوه، رونمایی از دو جلد کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از بخش‌های این کنگره است.

حسینی بیان کرد: سرگذشت پژوهی برای تمامی شهدای استان کردستان تهیه می‌شود که در این راستا اطلاعات مستند از فرماندهان، همرزمان، خانواده و دوستان در قالب پرسشنامه جمع آوری می‌شود.

رییس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در پایان عنوان کرد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در جامعه اثرگذار بوده که باید در حوزه فعالیت‌های کنگره نیز از این ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات