به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی:

نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد نخفیف در بهاباد گشایش یافت

به مناسبت هفته کتاب با حضور"دوست فاطمی‌ها" مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۴۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، مهدی اسماعیل زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: در این نمایشگاه ۱۲ هزار جلد کتاب در ۱۰۰۰ عنوان در زمینه کودک و نوجوان فرهنگی هنری مذهبی و اجتماعی به نمایش گذاشته شده است کتاب‌های موجود با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
اسماعیلی تصریح کرد: این نمایشگاه برای بازدید عموم علاقمندان به مدت ۱۰ روز صبح و عصر در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی دایر خواهد بود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی مهمترین راهکار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
اسماعیلی با بیان اینکه با گسترش فضای مجازی در بین جوانان این قشر نسبت به خواندن کتاب بی رغبت شده اند گفت:: فرهنگ کتاب وکتاب خوانی باید در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه با توجه به جایگاه کتاب در دو مساله مهم علم و فرهنگ لازم است فرهنگ مطالعه کتاب در جامعه اسلامی تقویت شود، گفت: فرهنگ سازی در این حوزه بر عهده همه مردم و مسؤولان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد بر خواندن کتاب و کتابخوانی بین جوانان و کودکان تاکید کرد و گفت:: خواندن کتاب بهترین راه برای پرورش همدلی در کودکان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار