کمپین «به یاری کرمانشاه» در ۳۱ استان کشور آغاز به کار کرد

شبکه جوانان رضوی پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت، کمک به آسیب‌دیدگان این زلزله را در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۱۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  به نقل از آستان نیوز، شبکه جوانان رضوی همزمان با ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع)، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در ۳۱ استان سراسر کشور نموده است و هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۲۸۱۰۴۳۱۱۸۳۵۰۰۱۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۳۵۸۵۸۳۱ به‌نام موسسه فرهنگی قرآن و عترت ۳۱۳ یار موعود نزد بانک انصار واریز کنند.
 

همچنین بیانیه تشکل‌های شبکه جوانان رضوی به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون
امام رضا (ع): بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود.

در آستانه سوگواری حضرت شمس الشموس (ع) و در روزهای منتهی به ماه ماتم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سوگ هموطنان‌مان در غرب ایران نشستیم.با دلی مالامال از اندوه و قلبی سرشار از رافت و مهربانی با جوانان شبکه رضوی در سراسر کشور و در زیر سایه خورشید به مولایمان علی بن موسی الرضا(ع)اقتدا می کنیم و به یاری نیازمندان زلزله زده می‌شتابیم.

فرمان ولی امرمسلمین را توتیای چشم نهاده و با توجه به دستورات تولیت آستان قدس رضوی با تمام توان به جمع آوری و ارسال کمک‌های مادی به مردم غم دیده این خطه از کشور عزیزمان می‌پردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار