خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه محوری در این شهرستان اردستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۱۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان، سرهنگ حسن فخرل ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در محل سپاه اردستان با بیان اینکه تقویت بسیج همان تقویت نظام اسلامی است، اظهار داشت: افتخار بسیج این است که چندین رسالت و وظیفه مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده این نهاد است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسل‌های آینده منتقل شود، بیان کرد: ترویج تفکر بسیجی در جامعه به ویژه محیط کارمانع از شکل‌گیری ضد ارزش‌ها و سبب افزایش روح معنویت، وحدت، همدلی، تلاش و تدین می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: همایش بزرگ 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان با حضور یکی از سرداران سپاه در روز 5 آذر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از نخبگان بسیج از برنامه‌های گرامی داشت هفته بسیج در اردستان است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های ازدواج آسان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در اردستان است.

فخرل با اشاره به وجود 57 پایگاه محلی خواهران و برادران، 50 پایگاه دانش آموزی در مدارس و 3 پایگاه دانشجویی در دانشگاه‌های شهرستان گفت: 11 حوزه محلی و 11پایگاه اقشار مختلف بسیج در شهرستان ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه می‌خواهم که بسیجی‌‌وار پای کار باشند، افزود: 27هزار نفر در شهرستان اردستان عضو بسیج هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها