خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت امام علی علیه السلام اصفهان خبر داد؛

اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شرق اصفهان

سرهنگ حسن عجمی از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در این ناحیه خبر داد که از جمله این برنامه ها برنامه یادواره شهدای لاله های شرق اصفهان و دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه های فرهنگی معنوی می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ حسن عجمی فرمانده ناحیه امام علی علیه السلام اصفهان در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی(ره) حرکت بزرگ خود را از سال ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ این حرکت با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.


وی با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله علیه همگامی که انقلاب به پیروزی رسید فرمودند که باید از یک ظرفیت مردمی استفاده کنیم گفت: امام خمینی رحمت الله علیه مجموعه بسیج را تاسیس نمود و این بسیج است که صداقت خود را از ابتدای انقلاب ثابت کرده و همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه بوده است.


وی افزود از ابتدای انقلاب هرجایی اتفاق افتاده است این بسیج بوده است به میدان آمده است، هنگامی که عراق به ایران حمله کرد دیدیم که بسیج چگونه وارد میدان جنگ شد و از این مرز و بوم دفاع کرد.


وی تصریح کرد امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند بسیج مدرسه عشق است و امام خامنه ای نیز بسیجی را مانند امام علی علیه السلام می دانند که همه وجودش را در خدمت اسلام بوده است.


امروز با داشتن حلقههای تربیتی صالحین پیشبردی در جهت تربیت جامعه داریم و بسیج در جهت پیاده سازی گفتمان مقام معظم رهبری در حوزههای آتش به اختیار و اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی و.. پیشرو بوده است.


وی از جمله برنامههای بسیج را طرح هجرت و گروههای جهادی در جهت رفع محرومیت،کمک به امنیت جامعه با طرح گشت های محله محور که امنیت داخل کشور را با همکاری نیروهای انتظامی برقرار کرده است، بحث های ورزشی و ... برشمرد.


فرمانده ناحیه مقاومت امام علی علیه السلام اصفهان از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در این ناحیه خبر داد که از جمله این برنامهها برنامه یادواره شهدای لاله های شرق اصفهان و دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه های فرهنگی معنوی می باشد.


وی با بیان اینکه یادواره شهدای شرق اصفهان در روز 4 و 5 آذرماه برگزار خواهد شد گفت: شرق اصفهان دارای هزار شهید میباشد که یادواره این شهدا امسال در شهر هرند برگزار خواهد شد.


وی ایجاد غرفه های نماز، مدافعین حرم، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی، معرفی گردشگری، اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و ادوات نظامی، فضای مجازی و.. را از جمله برنامه های فرهنگی که در خلال این یادواره شهدا برگزار میشود، برشمرد.


سرهنگ حسن عجمی و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری نسبت به کمک به مردم زلزله زده در غرب کشور گفت از همان ساعات اولیه وارد عمل شدیم و هم اکنون نیز دو دستگاه کامیون آماده ارسال به کرمانشاه است که به زودی از این ناحیه به سمت کرمانشاه حرکت خواهد کرد.


وی تصریح کرد گروههای جهادی جهت ساخت مسکن برای افراد زلزله زده در آینده به کرمانشاه اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات