خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)قم در جمع بسیجیان قاین:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: اگر بسیج گسترش پیدا کند هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که به این کشور وانقلاب کمترین چشم زخمی داشته باشد .
کد خبر: ۸۹۴۸۱۲۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در همایش ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمین مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان شهرستان قاین گفت: همه ما آنچه که داریم از وجود مردم است وافتخار سپاه از برکت نیروی مردمی وبسیجی آن است.

وی تصریح کرد: بسیجیان باید افتخار کنند که امام (ره)می فرمایند : از خدا می خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند.

سردار احمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره جایگاه وشان بسیجیان گفت: بسیج برگرفته از متن مردم است وتشکیلات بسیج باید آنچنان سریع در همه امورات عمل کند که به تدریج بتواند آحاد مستعد مردم را زیر چتر بسیج قراردهد.

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: هرمسئولیتی که در دست شماست تنگه احدی است که باید از آن پاسداری کنید وحضرت آقا هم می فرمایند که اگر بسیج فراگیر شود این انقلاب بیمه ی بیمه است ومخاطب این سخن رهبری شما فرماندهان پایگاههای بسیج هستید وبسیج با سرنوشت انقلاب سروکاردارد.

 فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)قم در ادامه گفت: اگر بسیج گسترش پیدا کند هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که به این کشور وانقلاب کمترین چشم زخمی داشته باشد .

وی ادامه داد:تاثیر بسیج در جهان نمود پیدا کرده است وباید همه فرماندهان پایگاههای بسیج در کنار امامان جماعت مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی در قرارگاه فرهنگی یعنی مساجد در کنار هم قرار گیرند.

سردار احمدی با بیان این که قرارگاههای فرهنگی باید فعال شوند گفت: همانند زمان دوران جنگ تحمیلی نیاز به تشکیل قرارگاههای فرهنگی داریم وبراساس ابلاغیه ها در هر ناحیه ای امسال تعدادی از مساجد به عنوان الگو در سطح 1و2معرفی شده اند ودر سال آینده کلیه مساجد قرارگاه فرهنگی خواهند شد.

وی بیان داشت: فرمانده قرارگاه امام جماعت وجانشین آن فرمانده پایگاه بسیج است ومردم محل قرارگاه هم باید مورد توجه قرار گیرند وهمانند زمان جنگ تحمیلی که مردم در بسیج به عنوان یک قرارگاه فرهنگی فعالیت داشتند امروزه هم باید به همین صورت به مساجد توجه شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)قم گفت: باید میان مساجد وامامان جماعت ومیان مراکز آموزشی محل ومیان اهالی مردم ومیان پایگاههای بسیج وبزرگان یک ارتباط مستحکمی برقرار شود.

وی ادامه داد: بسیج از برخی کارها غفلت کرده است وشاهد هستیم که جوانان ما به سمت فضاهای مجازی رفته اند ودشمن هم توانسته است از این طریق بر جوانان ما رسوخ کند واین جا نقش بسیج وفعالان فرهنگی در مساجد و روحانی دلسوز وحلقه های صالحین است که با فراهم کردن فضای تفریحی سالم،جوان مارا به سمت وسوی فضای مثبت سوق دهند.

سردار احمدی با بیان این که فضای مجازی مسئول ومدیر وامام جمعه وسردار هم نمی شناسد گفت: خانه های هیچ کدام از ما ازاین آتش مصون نیست وباید همه در کنار هم برای برنامه های فرهنگی فعالیت داشته باشیم


درابتدای این جلسه برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان  اهداف برگزاری این جلسه گفت: همایش فرماندهان پایگاههای بسیج وهیئت امنای مساجد وروسای شورای اسلامی به جهت هماهنگی وهم افزایی بهتر وبیشتر در جهت هرچه با شکوه تر برگزارشدن برنامه های هفته بسیج برگزار شده است.

وی افزود: امسال در برنامه های هفته بسیج بادو رویکرد مردمی بودن برنامه ها ومسجد محوری مد نظر ما خواهد بود وتوجه ویژه ای به برگزاری مراسمات در مساجد شده است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها