طیبه موسوی گفت: بسیجیان با تولید، سازندگی و آبادانی و کارآفرینی به عنوان سلاح برنده خود در این جنگ سرنوشت ساز اقتصادی سرافراز بیرون آیند. از اینرو بسیجیان می توانند فرهنگ کارآفرینی را متحول سازند.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۲۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸

 طیبه موسوی یکی از مهندسان بسیجی در مشهد  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: امروزه جنگ اقتصادی ما با دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی شروع شده است وظیفه تک تک بسیجیان هجوم به سنگرهای اقتصادی است .

 

به گفته موسوی، امروز بسیجیان در مقابل حصر اقتصادی دشمنان که بلاخص آمریکا برای ملت ما در نظر گرفته است باید با ابزار کارآفرینی و اشتغالزایی بایستند و با همان امید و تلاش رسالت اقتصادی خود را به انجام برسانند.

این  بانوی بسیجی در ادامه افزود:  بسیجیان با تولید، سازندگی و آبادانی و کارآفرینی به عنوان سلاح برنده خود در این جنگ سرنوشت سازا قتصادی سرافراز بیرون آیند. از اینرو  بسیجیان می توانند فرهنگ کارآفرینی را متحول سازند.

موسوی خاطرنشان کرد:  بسیجیان می توانند با اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی فعالیت های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات