در کلینیک تخصصی مهرانه کلیه تجهیزات پزشکی روز دنیا را در اختیار گرفته ایم تا بهترین کیفیت درمان را در سطح کشور به بیماران ارائه دهیم.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۲۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از خدمت 3 ساله کلینیک تخصصی  مهرانه به مناسبت گرامیداشت افتتاح رسمی این مرکز در 23 آبان سال 93؛ خبر داد و گفت: خداوند را شاکریم که سه سال در خدمت بیماران عزیز استان و تمام نقاط کشور بودیم و بیش از 2300 نفر از عزیزان مبتلا به سرطان را با تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب مورد مداوا قرار دادیم.

 مهندس جواد گرانمایه افزود: در کلینیک تخصصی مهرانه کلیه تجهیزات پزشکی روز دنیا را در اختیار گرفته ایم تا بهترین کیفیت درمان را در سطح کشور به بیماران ارائه دهیم. در کنار این خدمات بیش از 1400 نفر روز از امکانات مهمانسرای  مهرانه بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای مهر 96 بخش شیمی درمانی با پیشرفته ترین امکانات و استانداردهای روز دنیا با ظرفیت 47 تخت و بخش هایپرترمیا، تکنولوژی جدید درمان مورد بهره برداری قرار گرفته و خدمات لازم را ارائه می دهد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز بخش IMRT یا "درمان پیچیده سرطان" که در شمالغرب کشور منحصربفرد می باشد در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

 

ارسال نظرات