دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی تنورهای شبانه روزی پخت نان را در شهر یاسوج برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور راه انداختند.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۰۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد و دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان مشغول جمع آوری هدایا و کمک‌های مردمی و دانشجویی برای انتقال به مناطق زلزله زده غرب هستند.

بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر جمع آوری کمک‌های مردمی دانشجویی در قالب‌های مختلف، با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان مشغول پخت شبانه روزی نان و تهیه مواد مختلف دیگر از محل کمک‌های خیرین دانشگاهی و مردمی می‌باشد.

بسیج دانشجویی ضمن درخواست از دانشجویان نوع دوست و اساتید خیر دانشگاه‌های استان خواهان تحویل هرچه سریعتر کمک‌های انسان دوستانه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و یا به سازمان مرکزی در شهداء ۵ شهر یاسوج جهت ساماندهی و آماده کردن برای انتقال به مناطق زلزله زده شد، این سازمان تاکید کرده است که کاروان کمک‌های مردمی دانشجویی به زودی و ظرف یک یا دو روز آینده به سمت مناطق زلزله زده حرکت خواهد کرد.

همچنین دانشجویان و اساتید محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۷۰۹۷۵۰۵۸ " آقای انوری پور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان " ارتباط برقرار نمایند.
ارسال نظرات