آمادگی بسیج دانشجویی استان در جمع آوری کمک های انسان دوستانه

سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی آمادگی خود جهت جمع آوری کمک های انسان دوستانه دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان و رساندن آن به مناطق زلزله زده را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۰۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن عرض تسلیت به مردم و هم وطنان کشورمان درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین لرزه در غرب کشور، آمادگی خود برای جمع آوری و انتقال کمک‌های انسان دوستانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان را اعلام کرد.

بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرده است که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های هر شهرستان و یا به سازمان بسیج دانشجویی استان در محل شهداء ۵ شهر یاسوج تحویل دهند.

بسیج دانشجویی ضمن درخواست از دانشجویان نوع دوست و اساتید خیر دانشگاه‌های استان خواهان تحویل هرچه سریعتر کمک‌های انسان دوستانه جهت ساماندهی و آماده کردن برای انتقال به مناطق زلزله زده شد، این سازمان تاکید کرده است که کاروان کمک‌های مردمی دانشجویی به زودی و ظرف یک یا دو روز آینده به سمت مناطق زلزله زده حرکت خواهد کرد.

همچنین دانشجویان و اساتید محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۷۰۹۷۵۰۵۸ " آقای انوری پور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان " ارتباط برقرار نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار