فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در گلوگاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۵۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسن حسنی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: هفته بسیج به فرمان امام خمینی (ره) قبل از شروع جنگ تحمیلی با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی تشکیل شده بود.

وی افزود: حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی و رزمی، کمک به دولت جهت سازندگی کشور،ایستادگی و مقاومت در عرصه های مختلف و همچنین حضور مردم در سرنوشت اجتماعی از اهداف بسیج است.

فرمانده بسیج ناحیه  مقاومت گلوگاه با اشاره به فعالیت حوزه‌های بسیج گلوگاه بیان کرد: این شهرستان دارای ۶۰ پایگاه مقاومت بسیج با پنج حوزه فعال با نام‌های تاسوعا، پیامبر اعظم (ص)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت علی‌اکبر (ع) است.

حسنی در مورد پیش برنامه‌های هفته بسیج افزود: مسابقات تکواندو با عنوان شهدا مدافع حرم،دو یادواره شهدا، برگزاری آموزش طب اسلامی، رژه خوردرویی، افتتاح کارگروه طلاق و طرح واکسیناسیون دام و طیور در مناطق محروم و همچنین ویزیت رایگان با حضور پزشکان متخصص در سطح شهرستان، روستاها و مدارس با نام طرح صحت و سلامت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده بسیج ناحیه  مقاومت گلوگاه عنوان کرد: فراخوان گردان بیت‌المقدس، پیاده‌روی و کوهپیمایی، گشت‌های عملیاتی محله‌محور، مسابقات تیراندازی برای کارکنان دولت و رژه دوچرخه‌سواران نیز از برنامه‌هایی است که قبل آغاز هفته بسیج انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در نظر داریم برای رفع محرومیت تا پایان امسال ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی به بهره‌برداری برسانیم و در حال حاضر پنج واحد در حال ساخت هستند، تا پایان هفته بسیج یک  واحد تکمیل خواهد شد.

 حسنی بیان کرد: در این هفته یادواره شهدا، ۱۱ مسابقه ورزشی در رشته‌هایی مانند تکواندو، تیراندازی، والیبال و .. برگزار و سالن ورزشی صالحین افتتاح خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه  مقاومت گلوگاه افزود: در هفته دفاع مقدس همایش علمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، همایش فرهنگی با محوریت بصیرت‌افزایی، تجلیل از خانواده شهدا، طرح فرهنگی میقات که خدمت‌رسانی به مردم در ۱۵ محله شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایش بزرگ بسیجیان با عنوان منجی بین‌المللی به اجرا خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها