مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز:
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان الیگودرز گفت: تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم و صعب العبور پز الیگودرز به مدت 3 روز اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
دکتر فاطمه نعمت الهی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، شبکه بهداشت الیگودرز، 2تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور «پز» در 160 کیلو متری شهرستان الیگودرز اعزام می‌شوند.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را به مدت 3روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز با اشاره به اینکه علاوه بر ویزیت، ارائه دارو به اهالی منطقه در این اعزام گفت: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت کردند.

نعمت الهی، با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام خاطر‌ نشان کرد: آماری که در پایان این سه روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل 365 نفر و انجام بیش از500 نوع خدمت می باشد.

وی، تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر وبهداشت محیط، تعداد 30 بسته فرهنگی بهداشتی شامل لوازم التحریر، مسواک وخمیر دندان که توسط سپاه ناحیه شهرستان تهیه شده بود به دانش آموزان منطقه محروم پز توزیع شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز افزود: مراجعین که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی های صورت گرفته به طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات