فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات گفت: تعداد 140 دانش‌آموز شهرستان محلات در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۴۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی محلات به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: تعداد 140 دانش‌آموز شهرستان محلات در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی هدف از اردوهای راهیان نور را انتقال تجربیان نسل اول انقلاب به نسل جدید عنوان کرد و افزود: نسل جدید با بازدید از مناطق عملیاتی رشادت و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس را درک خواهند کرد و شرایط آن دوران و روزها بیشتر از گذشته برای‌شان ملموس خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور در منطقه و جهان به واسطه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و به ویژه شهدا حاصل شده است و برگزاری این اردوها می‌تواند راهکاری برای ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی که ضامن بقای نظام اسلامی است، باشد.

سرهنگ پاسدار مطلبی تاکید کرد: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی سبک و همچنین سه راوی و مبلغ و خبرنگار این کاروان را همراهی خواهند کرد تا ضمن انعکاس اخبار کاروان راهیان نور شبهات و سوالاتی را که برای این دانش‌آموزان مطرح می‌شود را پاسخ دهند و توطئه نرم دشمن را بار دیگر خنثی سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات