خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد:
سرهنگ پاسدار دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شاهرود گفت: خدمت رسانی و مردمی اداره کردن هفته بسیج امسال مورد توجه است و باید بسیجیان برای بزرگداشت این هفته خود وارد میدان شوند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۳۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
ارائه خدمت و مردمی اداره شدن برنامه‌های هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در آستانه هفته بسیج مستضعفین در سالن جلسات سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه آخر صفر و راهپیمایی اربعین حسینی و قبولی عزاداری همه و یاد و خاطره جانباختگان زلزله غرب کشور و آرزوی صبر برای خانواده‌های آنان با اشاره به اهمیت بسیج در ساختار نظام اسلامی و دغدغه امام راحل در حفظ این نظام و تشکیل سازمان مردمی بسیج اظهار کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب با یک دوراندیشی و نگاه ژرف و عمیق به آینده انقلاب اسلامی نهاد مردمی بسیج را تشکیل دادند و این شجره طیبه را بنا نهادند که امروز بازوی پرتوان نظام و انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است.
وی افزود: هدف از تاسیس بسیج حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های اسلام ناب در راستای تعالی این انقلاب و زمینه سازی برای ظهور دولت مهدوی است و بسیج در طول این ۳۹ سال از عمر خود در این مسیر حرکت کرده است.
دامغانی خاطر نشان کرد: در طول این سالیان دراز بسیج در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده است و نشان داده که امام راحل بی جهت این نهال پرثمر را بنیان نهاده است و امروز ثمرات آن هویدا شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بسیج در بدنه مردم جاری و از دل بدنه فعال جامعه بیرون آمده است و امروز نیز ساختار و نظام بسیج از خود مردم و برای مردم است و حتی در آینده این سلاختار بیشتر مردمی خواهدشد.
ارائه خدمت و مردمی اداره شدن برنامه‌های هفته بسیج
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ بسیج، فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی است بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی که رهبری بر آن‌ها تاکید دارند همانا گفتمان بسیج است و در همین جهت است که همه آحاد مردم بسیجی هستند هر چند در دفتر ظاهری بسیج ثبت نام نکرده باشند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: در برنامه‌های هفته بسیج ابلاغی از سوی سازمان بسیج مستضعفین تاکید بر خدمت رسانی و مردمی اداره کردن هفته بسیج شده است و باید بسیجیان برای بزرگداشت این هفته خود وارد میدان شوند و به شناساندن این فرهنگ متعالی در جامعه همت گمارند.
دامغانی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب هر روز در تلاش برای ضربه زدن به ارکان این نظام مقدس از جمله بسیج و سپاه هستند افزود: امروز دشمنان با شیوه‌های متفاوت تلاش دارند تا بسیج را کمرنگ کنند و از صحنه خارج کنند و باید تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب نماییم.
وی با اشاره به شاخص‌های متنوع بسیج و کارکرد‌های آن عنوان کرد: اخلاص و ایثار و از خودگذشتگی و مردم داری و ولایتمداری و خدمت به جامعه بدون چشم داشتی از شاخص‌های فرهنگ بسیجی است که دشمن تلاش دارد با ایجاد نهاد‌هایی در این راستا این شاخص‌ها را کمرنگ و از بسیج تهی کند.
ارائه خدمت و مردمی اداره شدن برنامه‌های هفته بسیج
فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: باید بسیجیان ما مزین به اخلاق و رفتار بسیج باشند و با رفتار و عمل خود فرهنگ بسیج را ترویج نمایند تا دشمنان نتوانند با تزویر و ریا و دورویی این شاخص‌ها را متزلزل و با برچسب زدن‌های واهی به نفع خود مصادره کنند.
وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن هفته بسیج و ارائه برنامه‌های هدفدار و اثرگذار با توجه به جامعه هدف افزود: باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌های متنوع و اثربخش در ترویج فرهنگ بسیج در جامعه و جذب حداکثری به نظام و انقلاب حرکت کرد.
در این نشست فرماندهان پایگاه‌ها به بیان دیگاه‌های خود در زمینه برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها