فرمانده سپاه خلیل‌آباد از افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان خلیل‌آباد همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج خلیل‌آباد این آمادگی را دارد تا هر پروژه محرومیت‌زدایی را که روی زمین‌مانده باشد به عهده بگیرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: بسیج یکی از مردمی‌ترین و ارزشی‌ترین نهادی است که نیم بیشتری از افراد جامعه عضو آن هستند.

بسیج در عرصه‌های مختلف از امتحان خود سربلند بیرون آمده است

وی بابیان اینکه بسیج بیست میلیون مدنظر امام راحل به بسیج ده‌ها میلیونی تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: بسیج، این نیروی مردمی امتحان خود را به‌کرات از اول دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پس داده و از آن سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد ادامه داد: بسیج در دفاع مقدس، بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی، فتنه‌ها، انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی، اعزام کاروان‌ها در ستاد ارتحال امام و مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش خود را ایفا کرده است.

«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» شعار محوری هفته بسیج است

وی با تأکید بر اینکه بسیج در شهرستان خلیل‌آباد محکم پای‌کار هست و این راه را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: بسیج خلیل‌آباد با توجه به اینکه شهرستان کوچکی است، ولی در بسیاری از موارد نیز رتبه‌های اول تا پنجم استان را کسب کرده است.

فتوحی بابیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» در سطح شهرستان اجرا می‌شود، اذعان کرد: چند برنامه شاخص در سطح شهرستان نیز در هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه اجرا می‌شود.

افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج

وی از افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان خلیل‌آباد همزمان با هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: بسیج خلیل‌آباد این آمادگی را دارد تا هر پروژه محرومیت‌زدایی را که روی زمین‌مانده باشد به عهده بگیرد.

این مقام مسئول تشریح کرد: مسابقات والیبال جام بسیج، دیدار و سرکشی با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت، حضور پررنگ بسیجیان در نماز جمعه، همایش حماسه حضور و اقتدار بسیج و… نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها